rom çikolata

rom çikolata

Büyük rom şişesinin ağzındayım..
Benimde ağzım var..
Bedroom!
Dünyada o kadar çok göt var ki!
İçine sıçmamamız imkansız..

rom çikolata

Mavi gözlü kadınlar..
Yeşil gözlülerle iyi anlaşıyor..
Kara gözlüler, hep ağlıyor..
Diğer renkler, ressamın elinde..
Boyuyor gerizekalı!
Mavi varken mor’a,
Mor hissederken yeşil’e..
Yeşil yeşil, bak bana diyor..
Arabesk şarkılardaki gibi!
Ne yaptığından haberi yok, cahil işçilerin!
Sonra ırkçılık diyorlar..
Adı Proleterya!
Bu sınıfı seviyorum..
Zor mezun oldum ama..
İşleri baya kolaylaştırdı..
Hep pozitif olmuştum zaten..
Esmerleri bilirsiniz..
Güneşte fazla kalmışlar..
Çıtırdayan cipsleri..
Sor cream fiestaya batırıyorum..
Rujum bozulmasın diye batırıyorum..
Dudaklarım sarımsak koksa bile..
Size bunu anlatıcam..
Duymalısınız çünkü..
Vampirsiniz amına koyayım!
Normalde küfretmem..
Ağzım bozuk çünkü..
Normalde sakin olurum..
Kalbim var lan!
Herkesin var..
Ama içine kaçmanız imkansız..
Davullar kadar ses çıkarabilir misiniz?
Sizi duyabilir miyim?
Sonra ırkçılık diyorlar..
Dinlemiyorum..
Din çünkü!
Burada konser var diye..
Biz konuyor muyuz, seriyor muyuz?
Kuş muyuz lan biz?
Kaptan, simit var mı? Der gibi..
Adamın kamarası var oğlum..
Kazara batarsak..
Ne fark edecek bilmiyorum..
Kafası bitti ama iyi gişe yaptı..

O yüzden;

Büyük rom şişesinin ağzındayım..
Benimde ağzım var..
Bedroom!
Dünyada o kadar çok göt var ki..
İçine sıçmamamız imkansız..

YAZAN: MUTLU ERERİŞ

Şiir kategorisine buradan ulaşabilirsiniz!

rom çikolata

23 thoughts on “rom çikolata

  1. saphilopes dedi ki:

    Sıçmasına sıç tabi. Arada boyalarımı atölyemin orta yerine fırlatıyorum. Sahi senin göz rengin hangisi🙂

    1. mutlu dedi ki:

      kahverengi 🙂

      1. saphilopes dedi ki:

        Kahverengi az sarı az gri az kırmızı desek oldu sana vizon rengi. 🙂

        Güzel şiir.

        1. mutlu dedi ki:

          🙂 kaliteli yorum.. Keyf olsun!

  2. kleinlaute dedi ki:

    Vışş! Sevdim…çok.

    1. mutlu dedi ki:

      Keyf olsun!

  3. hkaygun dedi ki:

    Normalde hiç küfretmezsin zaten… Eyvallah, çok iyi olmuş valla.

    1. mutlu dedi ki:

      Eyvallah 🙂

  4. sercemsworld dedi ki:

    Adı Proleterya!
    Bu sınıfı seviyorum..
    Zor mezun oldum ama..

    cok hos bu kısım )))

    1. mutlu dedi ki:

      Haklısın..

  5. sinchao dedi ki:

    Şiirde küfürlü sözcüklerden hoşlanmıyorum fghfjgh

    1. mutlu dedi ki:

      Nerde hoşlanıyorsun fghfjgh

      1. sinchao dedi ki:

        Özellikle bir yer düşünmedim.

        1. mutlu dedi ki:

          Herhalde yükseklerde bir dağın tepesinde iyi olurdu

          1. sinchao dedi ki:

            Her yerde güzel. Çeliği bilemeye masat, dili bilemeye küfür lazım. Dağın tepesinde çığ düşürecek küfür etmeli.

          2. mutlu dedi ki:

            Ama şiirde sevmem mi diyorsun 🙂

          3. sinchao dedi ki:

            Neredeyse tüm şiirlerim ağır küfürlüyken Bu soruyu bana sorduğundan emin misin 🙂

          4. mutlu dedi ki:

            İroniyi gözümde canladırırken çok eğleniyorum 🙂

  6. albaraz dedi ki:

    Şu tarzı tutturup bu kadar insana beğendirmek marifet! Şiir zor zanaat.

    Tebrikler 🙂

    1. mutlu dedi ki:

      Sende beğendim diyorsun yani 🙂 Teşekkür ederim..

      1. albaraz dedi ki:

        Evet, ben de o “bu kadar insan” güruhunun içindeyim 🙂

        1. mutlu dedi ki:

          Keyf olsun! 🙂

Bir Cevap Yazın